Author Topic: Resolved - Treasure Mile Issue  (Read 7187 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline cheetahwind

  • United States Hero Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 114
  • -Receive: 437
  • Posts: 656
  • Gender: Male
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #30 on: March 20, 2012, 12:03:21 AM »
Well the only reason why I said what I did, was does it show up as pending still or is it actually settled?  There's two parts to your account now visa.  The top part and the bottom part of your screen.  Top show pending transactions, the bottom shows transactions that are settled.  I'm just trying to offer a little advice since I have a good idea on how prepaid works.  I've had this happen a few times, where a transaction comes through on my end.  This has happened twice at Club World and another time a freespin.  My account was never credited, but 3 weeks later the money feel back into my account.

The following members gave a Thank You to this post:


Online lipstick_xoxos

  • Global Moderator
  • United States Almighty Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 8912
  • -Receive: 12113
  • Posts: 15431
  • Gender: Female
  • Referrals: 2
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #31 on: March 20, 2012, 12:21:33 AM »
I had the same thing happen to me too cheetah at CW. The glitch was on the casino end and my card was debited for the transaction. I was told it could take several days before it showed up on the casino end but i was lucky because it was in my player's account before the day was over.

Lips

Offline masskat

  • United States Sr. Member
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 83
  • -Receive: 150
  • Posts: 336
  • Gender: Female
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #32 on: March 20, 2012, 12:45:24 AM »
well like I said before I have been in contact with Acct Now Visa and they state (which is how it is showing on my account) that it is  a full completed transaction with of course the ID# for TM.  The part that pisses me off the most is not the $90 but the fact that they have not responded to me numerous emails (other than the acknowledgement that they received them and someone would get back to my within the hour)..and I am not sure why the rep would actually come on this site and offer to help me and then ignore my 3 emails that I sent him..shooting me false hope just to make it seem to others like he is going to be the hero somehow and then disappear..12 emails with all documentation since last  Thursday and not one person had the decency to even lie to me and pretend they were looking at it.  Ugh..and this is for a well documented $90..I can only imagine how they would handle something that was actually difficult to fix.

thanks katt ..appreciate the thought

The following members gave a Thank You to this post:


Online lipstick_xoxos

  • Global Moderator
  • United States Almighty Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 8912
  • -Receive: 12113
  • Posts: 15431
  • Gender: Female
  • Referrals: 2
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #33 on: March 20, 2012, 12:58:56 AM »
The fact the rep did come on site is a step in the right direction. And it's only been twos day since he posted. This all rest on the finance department and when he has some answers from them i am sure he will let you know.

As frustrating as this may be for the long wait i am sure you it will be rectified. This is def a glitch and though rare it does happen. Some where along the way the transaction i got lost and sometimes it can take days before it will show up.

I know its no consolation considering you paid for a purchase and haven't received the goods but it's a rare fluke. Sit tight because i am sure the rep is waiting for word and his hands are tied until they get back to him.

Lips

The following members gave a Thank You to this post:


Offline masskat

  • United States Sr. Member
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 83
  • -Receive: 150
  • Posts: 336
  • Gender: Female
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #34 on: March 20, 2012, 01:36:55 AM »
I didn't care if it took weeks to clear up as long as someone made it appear that they were working on it..some response to my emails...but I agree.. and I can be patient..and will try to take some of your optimism and rub it on me..:) thank you

Offline masskat

  • United States Sr. Member
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 83
  • -Receive: 150
  • Posts: 336
  • Gender: Female
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #35 on: March 21, 2012, 04:52:31 PM »
Here is an update to my situation - emails between me and the TM rep

Reference number: LTK52605756291X Please use this ticket number in any correspondence with us.
Subject: Courtesy follow up - Timed out transaction

Dear Kathy,

This is a courtesy follow up in regards to your pending transaction query.

We have received the screen shot from your bank account and the amount of $90 can be seen as Authorization Pending. This means your issuing bank has placed a hold on the funds awaiting authorization. We have been in contact with the Banking Processor responsible to contact your issuing bank and speed things up. The $90 will most likely be credited back to your bank account.

We are hoping that this will be done over the next few days before the weekend.

Currently you have a $25 bonus that is available, and 20 Free spins on the video slot game Legends of Greece.

I trust everything is now in order and I will mark this as resolved. Thank you once again for your patience and understanding in this regard. If you do have any further questions or queries you are welcome to contact us any time.

Yours sincerely

James Matthews

Treasure Mile - Senior Host

Wednesday, March 21, 2012 1:47 PM
 James,
I have re-checked my Account Now Visa account.  The $90 that was originally withdrawn on 3/15 has not only not been put back into my account but there is now a $100 debit as well for the same day with the same Treasure Mile ID# on it.  Now I am assuming that other casinos cannot use the same ID# for the same date but would need you to confirm that since I do play on other sites and want to make sure that there are no other casinos using the same transaction description.

 I have attached a screen shot of my AcctNowVisa statement showing both debits to my account from TM.
Your comment below in your email that I have highlighted says "most likely" I will get my $90 back.  That does not leave me with much confidence and though I know you are going to say you have no control over my Visa account the fact remains that as of today 3/21 I have had $190 now deducted from my Visa account to Treasure Mile and have never received credit for either of these transactions in my TM account (see TM history statement)

I will wait until this weekend and check my account daily for updates..and again I find it a little off that you so quickly have marked this as "resolved" since it is anything but that...

Kathy Carlson

Online gabby

  • United States Mighty! Member
  • ******
  • Thank You
  • -Given: 1035
  • -Receive: 1294
  • Posts: 2823
  • Gender: Female
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #36 on: March 21, 2012, 05:01:06 PM »
I love the Genesys group but... really... they deducted money and you have been waiting for them to give it back to you since at least March 15.    Egads.  If your credit card didn't process a payment correctly, your accounts would have been closed in a nano second for chargebacks. 

The 'most likely' and 'resolved' are not very reassuring statements. 

On another note:  what ever happened to Anna? 

Offline masskat

  • United States Sr. Member
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 83
  • -Receive: 150
  • Posts: 336
  • Gender: Female
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #37 on: March 21, 2012, 05:58:52 PM »
that's funny..I asked the same question..whatever happened to Anna as well (in another thread)..the dumb piece of all of this is I too loved the Genesys group..in the last month alone probably deposited or didn't withdraw thousands of dollars with them and then over a lousy $90 they make me jump thru these hoops..I mean seriously..after 24 hours if they would have just gave me a free $90 to play with they would have had my undying loyalty and love forever..but they give that to new customers as free slot play to get them to come there and with a very loyal player they make it seem like I am trying to get away with something after having made 100% successful deposits in the past and no withdrawals.  Customer service is not their strong suit for sure.

Offline cheetahwind

  • United States Hero Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 114
  • -Receive: 437
  • Posts: 656
  • Gender: Male
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #38 on: March 22, 2012, 02:32:16 AM »
Essentially it's pretty much up to Account Now to release the hold on your funds.  Basically they've said there not going to use the money and now it's up to the processor or Account Now to give you the money back.  My guess is the processor isn't going to fax Account Now authorization to release the funds because then more than likely Account Now will ask questions on the nature of there business, and why the hold should be released earlier than the 30 days.  So you'll see your money 30 days from when the transaction failed.  Genesys group has pretty much given you the answer that you were looking for.  Your getting your money back, but now at the hands of Account Now's authorization hold time.  Which is 30 days for holds.

Offline masskat

  • United States Sr. Member
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 83
  • -Receive: 150
  • Posts: 336
  • Gender: Female
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #39 on: March 22, 2012, 12:47:43 PM »
I received an email from James Matthews , rep for TM today stating that I should be receiving the $90 back in my AcctNowVisa within a day or two.
Additionally he told me (which was very surprising news) that the same identification number can be used for other casinos in and out of the genesys group of casinos (which is good to know so I can keep better records than I have been-I always assumed each casino had their own distinct ID# that is shown on my Visa statement).  He also told me that if the $90 was not back in my account soon TM would credit my TM account for the $90 (which was pretty much what I wanted to hear all along).

Within the hour from receiving this email the $90 was back in my AcctNow Visa and the issue is now resolved on both ends.  I thank James for his help getting this resolved and I thank you all for your support  :)

The following members gave a Thank You to this post:


Online Zuga

  • Administrator
  • Serbia Superstar Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 6841
  • -Receive: 8074
  • Posts: 5909
  • Gender: Male
  • Referrals: 20
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #40 on: March 22, 2012, 01:57:25 PM »
Glad you got your money masskat :)

Im upgrading this topic to resolved.

cheers
Zuga
"All it takes for evil to prevail is for good people to do nothing "

Check out our No Deposit Casino and No Deposit Bingo lists.

The following members gave a Thank You to this post:


Offline drtheolen

  • Casino Moderator
  • Serbia Super Hero
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 1283
  • -Receive: 1149
  • Posts: 1966
  • Gender: Male
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #41 on: March 22, 2012, 02:01:24 PM »
Hooray, glad to see this resolved, we can now continue to deposit at Treasure Mile :D
"Think for Yourself - Question Authority" - Timothy Leary

The following members gave a Thank You to this post:


Offline caseyk

  • Sr. Member
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 83
  • Posts: 383
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #42 on: March 22, 2012, 10:54:58 PM »
Oh my god, what a hassle!  People have jobs and other responsibilities to take care of in everyday life.  Who needs this total nonsense from an online asino that isn't even legal.  No way is it worth the trouble.

Offline DreamRJ

  • United Kingdom Super Hero
  • ******
  • Thank You
  • -Given: 1534
  • -Receive: 1109
  • Posts: 2318
  • Gender: Male
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #43 on: March 22, 2012, 10:57:59 PM »
im happy to hear this gl

LuckyRJ
Smoke free since 17th February 2013 until present :)

Positive Thinking Helps :)

The following members gave a Thank You to this post:


Online Johnny Karp

  • Sportsbook Moderator
  • Romania Almighty Member
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 10919
  • -Receive: 6789
  • Posts: 12799
  • Gender: Male
  • I ♥ cycling
  • Referrals: 0
Re: Resolved - Treasure Mile Issue
« Reply #44 on: March 23, 2012, 04:07:15 AM »
I'm pleased that this is resolved, it really took some doing from your part and I hope you won't have to go through such hassle again.
"Just play. Have fun. Enjoy the game." -- Michael Jordan

The following members gave a Thank You to this post:


 

What's going on right now!

5mins ago someone from United States played Piggy Bank

Casino Community

Share this page on:
Follow LCB on:
Follow LCB

Casino Of The Month

Casino of the Month

In the last 24h

Totals

  • New Members
    26
  • Members Online
    324
  • Guests
    1,828
Highest Community Rated Online Casinos
NextCasino
  (142 Ratings)
Bet365 Games
  (160 Ratings)
Unibet Casino
  (124 Ratings)
CasinoLuck
  (215 Ratings)
Betsson Casino
  (205 Ratings)
Redbet Casino
  (136 Ratings)
Spin Palace Casino
  (111 Ratings)
Mr Green Casino
  (271 Ratings)
Betsafe Casino
  (177 Ratings)
Slotty Vegas
  (102 Ratings)
32 Red Casino
  (294 Ratings)
Guts Casino
  (167 Ratings)
Liberty Slots Casino
  (171 Ratings)
Winner Casino
  (329 Ratings)
BitCasino.io
  (166 Ratings)
ComeOn Casino
  (231 Ratings)
Sin City Casino
  (94 Ratings)
Vera John Casino
  (168 Ratings)
BETAT Casino
  (188 Ratings)
Intertops Red Casino
  (118 Ratings)
Thrills Casino
  (126 Ratings)
Intertops Casino Classic
  (107 Ratings)
Casumo
  (128 Ratings)
Ladbrokes Casino
  (148 Ratings)
Royal Vegas Casino
  (128 Ratings)
Jetbull Casino
  (100 Ratings)
Slotland
  (291 Ratings)
Whitebet Casino
  (87 Ratings)
InterCasino
  (132 Ratings)
Betfair Casino
  (201 Ratings)


Follow LCB on Facebook Follow LCB on Twitter Follow LCB on Pinterest Follow LCB on Google plus